piątek, 30 listopada 2012

Rozdział 7. " Nie kłam. Piszczałyśmy bo smyrałeś sobie gwoździa, a to było obrzydliwe.. "

~ tydzień później ~

Sobota.. I nagle moje życie jest piękne. 
No, prawie piękne.
Od południa ( kiedy to wstałam ) chodzę jak zombie, jęczę, narzekam, płaczę i wszystkich wkurzam..

- Siema mała, gotowa na party hard? - koło 17 dostałam telefon od Niall'a. 
- Nie bardzo - odpowiedziałam, zakładając drugą parę skarpet. 
- Co jest? - zapytał, odrobinę zaniepokojonym tonem. 
- Hmm, jakby to powiedzieć.. Kobieca przypadłość - położyłam się na sofie i położyłam rękę na brzuchu. 
- Aaa rozumiem.. W takim razie jeżeli nie możesz iść na imprezę, to impreza przyjdzie do ciebie - zaśmiałam się cicho - co ty na to? 

- Kacper, gruby flecie! - krzyknęłam.
- Czego? - wydarł się z góry. 
- Możesz iść, do mnie przychodzą koledzy - odpowiedziałam, przełączając na Disney Chanel. 
Mimo to, że codziennie dajemy sobie znać jak bardzo się nienawidzimy, z własnej woli został w domu " w razie czego ". Martwi się o mnie. 
- To zwijam do dziewczyny. Jak coś to dzwoń, no i nie rozwalcie chaty, rodzice jutro wracają - poczochrał mnie po włosach, ubierając buty.
- Ok. Ej, Kacper, wiesz co murzyn ma białego? - zapytałam spontanicznie. 
- Yyy.. Nie.. 
- Właściciela - postukał mnie w czoło. - Zostaw mi kasę, głodna jestem. 
- Zabawna jesteś - zaśmiał się ironicznie. 
- No weź, nie bądź szynka.. Dychacza tylko. Jak byłbyś tak miły to możesz dwie nawet..

- Dzień dobry.. - powiedzieli cicho chłopacy, wchodząc do mojego domu.
- Dajcie spokój, nikogo nie ma - popatrzyłam na nich dziwnie. 
Mogłam tego nie mówić.. Zaczęli się drzeć jak małpy na drzewie sandałowym, wskoczyli na sofę i zaczęli szamać wszystko, co przynieśli. 

- Ogarnij tą sytuację.. - zaczął Zayn, odkładając piwo na stół. - Dochodzi 2 nocy, gram na PSP, aż nagle.. moje świnki morskie zaczęły piszczeć i nie przestały, póki nie wyłączyłem gry i nie położyłem się do łóżka. Mam 19 lat i moje zwierzęta decydują, o której godzinie mam iść spać.. - zrobił facepalm'a. 
- Nie kłam! Nie grałeś na PSP! - odezwał się Lou cieniutkim głosem. - Piszczałyśmy bo smyrałeś sobie gwoździa, a to było obrzydliwe! - dokończył razem z Harrym i Niall'em. 
Śmiałam się głośniej niż powinnam, patrząc na zawstydzoną minę Zayn'a. 
Kiedy po dwóch minutach skończyliśmy się z niego nabijać, przytuliłam go. 
- Tylko ty mnie rozumiesz.. - powiedział cicho, wywijając dolną wargę. 
Wyglądał tak słodko, że miałam ochotę go zjeść! 
- Z tym smyraniem gwoździa nie bardzo cię rozumiem, ale wspieram przyjaciela w trudnej chwili.. 

- Lamo! - krzyknęłam z kuchni.
- Co? - odezwała się cała piątka. 
- To znaczy Harry - uściśliłam, otwierając lodówkę, co było trudnym zadaniem, gdyż trzymałam sześć puszek z piwem. - Cola, Schweppes czy Sprite? 
- Sprite! 
Na co by nie patrzeć, to właśnie Styles wydaje się najbardziej poukładany z całego zespołu, w tym sensie że nigdy w życiu niczego nie palił: żadnych papierosów, cygar, fajek czy skrętów, nie przeklina, a wręcz tego nie znosi, jest najbystrzejszy. Za to strasznie zboczony. Ale.. lubię to! 
- Pomogę ci - moje przemyślenia przerwał Harry, zabierając kilka puszek z alkoholem. 
- Lokaty, czekaj chwilę.. - powstrzymałam go przed wyjściem z kuchni. 
- No? - odwrócił się, stawiając napoje na blacie. 
- Dowiedziałeś się o co chodziło Nialler'owi? No wiesz.. Przez dwa dni w ogóle nie dało się z nim gadać, trzeciego dnia przeprosił mnie za swoje zachowanie i uciął temat, jak gdyby nigdy nic..!
- Nie, żaden z nas nie wie o co poszło.. Ale już wszystko wróciło do normy, także mam nadzieję że już się nie powtórzy, bo był nie do zniesienia..
Gdybyśmy tylko wtedy wiedzieli o co tak naprawdę chodziło Horan'owi, jestem pewna, że zachowalibyśmy się inaczej..


***

W następnym już chyba będzie wyjaśniona sprawa z Niall'em :] 

Wspominałam już jak bardzo kocham " Nobody compares "? < 33

13 komentarzy:

  1. Teraz to się całkiem pogubiłam i nie wiem w końcu co się tu szykuje ;D
    Najpierw pisałaś o tym, że Liwka coś tam z Zaynem ale ona mi do Niego nie pasuje. Za to do Niala jest wprost idealna ;D W sumie do Harrego też.. sama nie wiem.
    No i nie chyba tylko na pewn bo jestem ciekawa dlaczego Horan chodził zdołowany. Kiedy mam wizję wiecznie usmiechniętego szczęśliwego Nialla trudno mi sobie wyobrazić go smutnego. Pozatym Niall jest tak słodki i uroczy, że na samą myśl że jest smutny sama mam doła ;P

    Miłego weekendu ;] dobrego melanżu i dobranoc ;**
    onedirection-tiara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka
    Rozdział jest świetny no i taki tajemniczy... Ciekawe o co chodziło Niallowi. Mam nadzieję, że w następnym rozdziale wszystko się wyjaśni. Twoje rozdziały, Twój blog po prostu wymiatają XD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział :D
    Niech Liwka będzie z Zaynem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetnyy :D
    O co chodziło Irlandczykowi ?
    Dowiem się w następnym rozdziale. Mam nadzieję. xD

    Nie, nie wspominałaś ;p
    Czekam na następnyy < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty, po prostu, jednym słowem jesteś G-E-N-I-A-L-N-A !!!!
    Z niecierpliwością czekam na NN <333
    Błagam niech Liwia będzie z Niall'em, tak mało jest o nim fajnych opowiadań !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GENIALNE *.*
    kocham tego bloga ! :D
    zapraszam do mnie na nowy na http://we-gotta-vibe-you-cant-define.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju to jest dosłownie cudowne , czekam na więcej :) Zapraszam do mnie http://lolaa1881.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cud, miód i fistaszki :3
    Rozdział rewelacyjny ;) Strasznie mi się podoba :D
    Jak to w każdym opowiadaniu bywa bd wątek miłosny, więc ciekawy mnie z kim bd Liwia ;> Mi pasuje do Harrego *-* :D
    Rozdział genialny ^^ Czekam na nnn ;)
    http://milosc-niejedno-ma-imie.blogspot.com/ <--- Zapraszam na trzeci rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Meeeegaaaa:)
    Czekam na następny, Pisz szybko !!!
    Masz talent :)
    _________________________
    Zapraszam na 1 rozdział http://xxxxxonedirectionxxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jak zawsze :P Również kocham tą piosenkę!!! Zapraszam nowy rozdział http://myamazingdreamss.blogspot.com/ , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo Jest świetnie :D
    Czekam na rozwiązanie sprawy z Niallem :**
    A co do piosenki : "LOVE ! ! < 3 3 "
    No to ściskam mocno i życze weny Pysku :**

    P.S :
    u mnie nowy rozdział juz dziś < 3
    http://opowiadanie-one-direction-only-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka
    U mnie pojawił się nowy rozdział ;)

    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej.
    Zajebisty blog.
    Jak możesz to mnie powiadamiaj.
    http://nie-lubie-cie-misiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń