środa, 14 listopada 2012

Rozdział 4. " Mam ryj jak naleśnik a ty mówisz, że przepraszasz? "

Ciemność!
Otwarłam oczy, a tu nadal ciemno.. 
- Halo, jest tu ktoś? - zapytałam zachrypniętym głosem. 
- Jestem - odpowiedział ktoś po chwili. Nie potrafiłam zidentyfikować tej osoby. 
- Ujawnij się debilu, no! - zaczęłam rozglądać się nerwowo na boki. 
- Tylko nie debilu, panienko..
- Więc jak mam mówić? - oparłam się o poduszkę i nadal próbowałam dostrzec coś lub kogoś w ciemności.
- Harold.
- To ty, Styles? - zapytałam, przypominając sobie o kim mówił mi Niall. 
- Nie, ja jestem Harold Wolfgang. Jestem tajnym agentem. 
- Więc Haroldzie.. Gdzie jestem? - zapytałam. 
- W pokoju Wielkiego Brata.. - odpowiedział cicho.
- No okej, ale skąd się tu wzięłam? 
- Zgłosiłaś się do programu " Big Brother " - parsknęłam. - Śnisz, Liwio - jego tajemniczość zaczęła mnie denerwować! 
- Jeżeli śnię, to dlaczego rozpiernicza mi czachę? Może nie jestem ekspertem, ale wiem, że przez sen nie czuć bólu.
- Mój szef wysłał mnie tu, aby przekazać ci, żebyś uszczęśliwiła Niall'a Horan'a - mojej twarzy w tej chwili lepiej nie będę opisywać - gdyż jest wielkim fanem One Direction. Potrafi wymiałczeć całe " What makes you beautiful "! 
- Kim jest twój szefuncio? - zapytałam podejrzliwie.
- Jest to kot z serem na głowie. 
- Żeś dojebał, Haroldzie - wybuchnęłam śmiechem. 
- Sprawdź czy ma miękki tyłeczek - dodał.
- Okej, okej, zgadzam się na wszystko, tylko chcę już wrócić.. 

- Nie jadę na ten wywiad - dobiegł mnie dźwięk głosu Horan'a. Chciałam otworzyć oczy, ale strasznie raziło mnie jasne światło. - Kurde, Liwia, obudź się.. - usłyszałam jego westchnięcie.
- Przecież nie śpię.. - wymamrotałam, momentalnie chwytając się za głowę. Myślałam, że za chwilę pęknie! - Co wy tu wszyscy robicie? - zapytałam, widząc całą piątkę obok siebie.
- Wpadliśmy obczaić modlichę jak się czujesz - powiedział lokaty, siadając mi na łóżku. Na szafce obok siebie dostrzegłam lusterko. Wzięłam je do ręki i.. upuściłam je, na szczęście na miękką pościel. Czułam się jak Hagrid z Harry'ego Potter'a. Poważnie..
- Przepraszam - powiedział Niall.
- Co? Mam ryj jak naleśnik, a ty mówisz, że przepraszasz? Chyba kpiny sobie urządzasz..
- To nie było specjalnie! A poza tym nie masz ryja tylko buzię, nawet całkiem ładną.. - uśmiechnął się słodko.
- Tak, tak, pocieszaj mnie jeszcze - zironizowałam. - Wyglądam jak podeszwa od kapcia..
Nagle dobiegł nas dźwięk piosenki " Fuck it " Dody i Fokusa. Harry wyciągnął telefon z kieszeni. On ma na dzwonek polską piosenkę, i to jeszcze o takim tytule? No ładnie Harold, ładnie. 
- Sorry - powiedział i wyszedł z gabinetu szkolnej higienistki.
- Obstawiam 20 dolców, że to Flack - powiedział Liam, rozkładając się na kozetce. 
- A ja 35, że to jego mama - dodał swoje Malik. 
- Zakładzik, panowie - Niall zatarł dłonie. - Dawać łapki, przetniemy. I.. ciach! 
Po chwili do sali wszedł Styles z bananem na twarzy. 
- Flackon, hm? - zapytał Li, podnosząc jedną brew do góry. 
- Nie - odpowiedział poważnie. 
- 35 dolców kochany - Zayn uśmiechnął się zadowolony. 
- Nie dzwonił Flackon, tylko Caroline, deklu - uściślił Harry. 
- Caroline, Flack, Flackon, co za różnica? - Malik wzruszył ramionami i wyciągnął 50-dolarowy banknot z kieszeni. - Wypchaj się sianem - i niechętnie podał Liam'owi pieniądze.
- Miło się z tobą robi interesy - zaśmiał się Payne. 
- Jaki Flackon? - zapytałam zdezorientowana. 
- Zapłon pierwsza klasa! - Niall zaczął się śmiać, tak jak reszta chłopaków. 
- Caroline Flack. Tic-tac - dodał bardzo cicho Zayn, udając że kaszle - jest to kobieta, podkreślam: kobieta, z którą umawia się Harry. 
- Ma 32 lata - uściślił Niall.
- Grubo.. Niezłe masz koleżanki, gościu - uśmiechnęłam się szeroko. 
- Koleżanki, tfu.. - Zayn zrobił facepalm'a. - Dziwne te koleżanki, skoro tylko chcą zyskać na przyjaźni z Harry'm.. 
- Musisz jej ostro nienawidzić.. - powiedziałam cicho, żeby lokaty tego nie usłyszał.
- Nie nienawidzę, tylko mam ochotę roztłuc jej.. twarz.. i zrobić z tego " Pomysł na bitki w sosie grzybowym " - ze względu na obecność Harry'ego musieliśmy się powstrzymać, żeby nie parsknąć śmiechem. 



***

Taak, Caroline będzie odgrywać ważną rolę w tym opowiadaniu :) 
Pisze ktoś z was egzamin gimBazjalny? Ja niestety tak. Jutro najlepsza część - języki! :D Dzisiaj była zdecydowanie najgorsza :/ Fiza, chemia, biologia, geografia, matematyka.. I hate it. Wczorajszy jakoś poszedł. 
Siemaneczko lejdis! :D
EDIT: Mam spóźniony zapłon, bo dopiero wczoraj wpadłam na piosenki 1D tj. She's not afraid i  Nobody compares. Fajne :D Obecnie jest jednak faza na Kiss you, I would i Heart Attack :D














14 komentarzy:

  1. Rozdział Świetny . .
    Czekam na następny . :*
    Ja mam fazę na : "Over Again" i "Change My Mind" . . :D
    Ściskam mocno . . : 3

    http://opowiadanie-one-direction-only-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział!!! Umieram z niecierpliwości co dalej !!
    Po prostu rozwalają mnie twoje teksty...
    "Żeś dojebał, Haroldzie" to wygrało wszystko :D
    Czekam na NN :)

    NN u mnie http://onedirectionxoxo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu to takie krótkie? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe twoje rozdziały mnie rozwalają. W ogóle nie wiem skąd Ty bierzesz tyle pomysłów! Dziewczyno, ja po prostu ubóstwiam Twojego bloga:) Rozwalasz mnie hehe ;)
    Czekam na następny
    Pozdrawiam
    Kocham<33 ( Nie, ja jeszcze nie piszę tych próbnych egzaminów)

    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. He he ;D
    Świetny rozdział ;D
    'Żeś dojebał Haroldzie' xDDDD
    Hahahah nie mogę z tego tekstu :D

    Zapraszam do siebie - nowy rozdział się pojawił ;)
    onedirection-tiara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebisty jest ! <3

    zapraszam no nowy rozdział na http://we-gotta-vibe-you-cant-define.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie! Świetnyy jest :D CZekam na kolejnyy :D

    < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny Niall na nowym zdjeciu ;D
    Śnił mi się dzisiaj xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha świetny <3
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na nowy rozdział na http://nobodywillloveulikeido.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. SIEMKA
    ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA PRZEZE MNIE NA Liebster Award ;)
    U mnie na blogu wszystko się wyjaśni;p

    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne:D Czekamy na następny :D
    Zapraszamy na nowy rozdział http://directiongirls19.blogspot.com/2012/11/opowiadanie-o-one-direction-rozdzia-7.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaskoczyłaś mnie z tą Caroline ;D ciekawa jestem jaką rolę ona odegra w Twoim opowiadaniu...co tu dużo mówić, kolejny rozdział, kolejne pisarskie cudo! POZDRAWIAM <3

    OdpowiedzUsuń