niedziela, 25 listopada 2012

Rozdział 6. " Nie teraz, Liwka, mam mętlik w głowie. Przepraszam ;( "

Rano czułam się jakbym była niepełnosprawna. 
Podniosłam się z łóżka ( z niemałym trudem.. ) i od razu chwyciłam za głowę. Boże, co ja wczoraj robiłam?
Jakieś dziwne obrazki zaczęły przelatywać mi przed oczami..
Picie kamikadze z Louis'em i Niall'em, zabawa w " kto pierwszy wypije.. " z Liam'em, dziwne rozmowy z Zayn'em, UFO taniec z Harry'm, głupie suchary z Harry'm, robienie sweet foci z rąsi z Harry'm, zboczone skojarzenia z Harry'm.. Harry, Harry, Harry.. Wszędzie Styles! 
Mam tylko nadzieję, że kiedy urwał mi się film, nie zrobiłam nic głupiego. 


Poniedziałek. 

Kiedy weszłam spóźniona na pierwszą lekcję jaką był język angielski, Niall parsknął śmiechem i udawał, że długopis spadł mu pod ławkę. Dlaczego? Bo tam swobodnie mógł się wyśmiać. Z kogo? Ze mnie, podejrzewam. Usiadłam z Maggie, która wciąż wyglądała jak na kacu. Nie jest przyzwyczajona do picia, padła po dwóch piwach i trzech kieliszkach. Szkoda, bo miała fajną okazję na flirtowanie z Liam'em, w którym jest zakochana. Z tego co wyczaiłam, to on też jest nią zainteresowany, ale zbyt krótko ją zna, żeby powiedzieć coś więcej. Niall kręci z Alice, Mag z Liam'em, Harry z Caroline, Louis ma dziewczynę.. Czyli wychodzi na to, że tylko ja i Zayn jesteśmy bez partnerów. Super. Ale co tam, mi się nigdzie nie spieszy! 

- Co ci tak śmieszno, co? - zapytałam Niall'a, kiedy usiedliśmy pod klasą. 
- Przypomniała mi się sobotnia impreza, a konkretniej co robiłaś po przyjściu Caroline.. - parsknął.
- Mi nie jest do śmiechu, bo nie pamiętam.. - mruknęłam. - Zrobiłam coś głupiego? - jęknęłam przeciągle.
- Na początku zapytałaś jej, czy to ona jest Flackiem, później usiadłaś koło niej i zaczęłaś nadawać coś o pedofilii i tych sprawach, że czasem nawet starsze kobiety gwałcą młodszych chłopaków, i właśnie w tamtym momencie spojrzałaś aż zbyt znacząco na Harry'ego - zasłoniłam twarz ręką. - On zrobił facepalm'a i zaczął się śmiać. Caroline pojechała do siebie, a Hazza odprowadził cię pod sam dom, a nawet bliżej, bo kładł cię do łóżka. Droga z klubu do ciebie trwała jakieś.. 2 godziny. Mówił nam, że było ciężko cię zaprowadzić, bo zaczęłaś tańczyć na ulicy, podchodziłaś do lamp i zaczynałaś z nimi rozmawiać.. - wybuchnął śmiechem. 
- To wcale nie jest śmieszne.. To jest TRAGICZNE! Jezu, pewnie ma mnie za debilkę.. 
- Nie, wręcz przeciwnie - Nialler poklepał mnie po ramieniu. - Uważa, że jesteś zabawna i całkiem fajna. No i że nie idzie się z tobą nudzić, szczególnie po kilku głębszych - wybuchnął głośnym śmiechem, a ja stwierdziłam, że lepiej będzie, kiedy Harry już nigdy mnie nie spotka. 


Czwartek. 
Niall cały dzień chodził zamyślony, nieogarnięty.. Nawet na lunch nie przyszedł! Jeżeli Horan nic nie je, to wiedz, że coś się dzieje.. 
- Ej, blondas, co jest? - szturchnęłam go w bok, kiedy gościu od fizyki pisał coś na tablicy. 
- Czuję się.. dziwnie - odpowiedział cicho.
- Będziesz rzygał? - zapytała przerażona, odsuwając się na drugi koniec ławki.
- Nie, nie.. Po prostu czuję, że jestem nie fair wobec przyjaciela, chociaż nic nie zrobiłem, ale.. - nauczyciel obrócił się w naszą stronę. - Nieważne.. - dodał. 
Ważne, Niall napisałam mu na kartce. Westchnął głęboko. 
Nie mogę. Nie teraz, Liwka, mam mętlik w głowie. Przepraszam ;(

Dzisiejszy dzień był zdecydowanie dziwny. Dziwny Niall, dziwna Maggie ( bo pisała poprzedniego dnia z Liam'em na twitterze i w ogóle dzisiaj nie kontaktuje ), dziwna Alice ( jeżeli Horan ma zły humor, to ona automatycznie też ). Wszyscy są dzisiaj dziwni..
Kiedy wychodziłam ze szkoły, prawie przewróciłam się o jakiś patyk. 
- Ty też przeciwko mnie?! - wzięłam owe drewienko do ręki, złamałam je na kilka części i rzuciłam przed siebie. - Wal się!  - krzyknęłam jeszcze głośniej nie zwracając uwagi na ludzi, którzy patrzyli na mnie jak na debilkę, albo jakbym miała wymyślonego przyjaciela.
- Co ja takiego zrobiłem? - nagle zauważyłam, że w moim kierunku idzie Harry Styles..! Założyłam kaptur na głowę i udawałam, że ja to nie ja. - Ej, Liwka, widzę cię - zaśmiał się. Zdjęłam kaptur i obróciłam się.
- Harry, miałam naprawdę zły dzień. Wszyscy są dziwni i wśród nich czuję się jak ksiądz na dyskotece, na twitterze mam spam od chłopaków za sobotnią imprezę, gdzie się ze mnie wyśmiewają, więc proszę cię, nie dołuj mnie, chociaż ty - spojrzałam na niego błagalnie. 
- Wcale nie mam takiego zamiaru - uśmiechnął się. - Przyjechałem po Niall'a bo mamy wywiad o trzeciej, ale naprawdę ma zły humor i sam poszedł do domu, więc.. Mam po drodze, więc odwiozę chociaż ciebie - wskazał ręką na czarną Audi R8. 
Usiadłam na miejscu pasażera i spojrzałam niepewnie na Harry'ego.
- Mam pytanie.. - zaczęłam, patrząc na niego niepewnie. 
- No? - odpalił samochód i wyjechał ze szkolnego parkingu. 
- Trochę głupio się zachowałam wobec Caroline, chociaż w ogóle tego nie pamiętam - Styles zamaskował wybuch śmiechu. - I.. Mówiła coś? No wiesz, jest zła na mnie? 
- Nie, nie sądzę - odpowiedział z uśmiechem. - Caroline jest naprawdę w porządku, nie obraża się o takie rzeczy. Wręcz przeciwnie, było całkiem zabawnie - uśmiechnął się szerzej. 
- I chciałam cię przeprosić, bo wygłupiłam się trochę, no wiesz.. - zaśmiał się głośno. 
- Nie masz za co, przynajmniej wynagrodziłaś mi to, że nie piłem. Tak na marginesie, to świetnie się bawiłem. Trzeba to powtórzyć. 
- Tylko następnym razem może zwolnię tempo picia.





***

Eej, coś cienko z komentarzami :< 



17 komentarzy:

  1. O fuck o_O hahaha ;D
    Nieźle wymysliłaś z tą imprezą :D
    'Na początku zapytałaś jej, czy to ona jest Flackiem' to mnie rozwaliło :D
    Ja też mam problem z ilością komentarzy ale bez obaw, jeszcze to dziewczyny nadrobią ;D

    onedirection-tiara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No rozdział świetny :)
    Komentarze zawsze można nadrobić , moje masz pewne :D
    Czekam na nn , oby był troche dłuższy :**
    Sciskam mocno < 3

    http://opowiadanie-one-direction-only-you.blogspot.com/
    + u mnie nowy rozdział . ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. jejć, jak ja dawno nie byłam na imprezie! chętnie wpadłabym na tą! :)
    tak już jest, moja droga. ludzie czytają, ale nie zawsze znajdują czas na komentowanie... :)
    ja spróbuję wpadać tu na bieżąco, informuj mnie na moim blogu :)
    all-against-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahh ;p Flackon ! Xd powaliłaś mnie :DD
    Ciekawe bo coś między Harrym i Liwią takie przeczucie, że...
    Nie wiem ale rozdział świetny :D <3

    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co ci powiem? że twój blog jest zupełnie inny niż wszystkie, nie jest taki prosty i banalny, trzeba troche wysilic swoją mózgownice żeby zrozumiec przekaz, to co opisujesz. Trudno się czyta twoje rozdziały, ale to w tym przypadku jest wieeeeelki plus :) za każdym razem czuje taki niedosyt ze sie w glowie nie miesci, pisz bo jesteś w tym naprawde baaardzo dobra zajebi*sta :) i nie zwracaj uwagi na ilosc komentarzy, po prostu pisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A już miałam taką nadzieję, że Liwia będzie z Niall'em <3
    Ale to nic i tak zamierzam śledzić dalsze losy :D
    Super rozdział, zresztą jak każdy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to mam chyba spowolniony zapłon ;( Taki fajny rozdział, a ja zauważyłam go dopiero dzisiaj. No cóż, nie ma to jak głupia ja...
    Rozdział jest jak zwykle boskiii. Coś ta Caroline nie pasuje mi do Hazzy, nie wiem.. ;( Po prostu świetnie piszesz, twoje teksty mnie rozwalają XD
    Zapraszam na mojego nowego bloga;

    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustalasz jakieś dni,kiedy dodajesz nowe rozdziały ?

    Super,zaje,jak zwykle ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy rozdział ;)
    onedirection-tiara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze, to miałam nadzieję, że Liwka zacznie kręcić z Zaynem..a tu widzę, że skupiasz się bardziej na Harrym! Zobaczymy co z tego wyjdzie ;D Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że Liwka tak z Harrym kręci i te teksty do Flacka mnie rozwaliły :P Z niecierpliwością czekam na następny rozdział i rozwój wydarzeń :) Zapraszam do mnie dopiero zaczynam ale mam nadzieję że się spodoba :P

    http://myamazingdreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju kochamm to dopiero znalazłam a przeczytałam wszystko , czekam na więcej .:) Zapraszam do mnie http://lolaa1881.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy rozdział na http://before-you-leave-me.blogspot.com zapraszam ;* I szybko dodawaj kolejny rozdział! xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na nexta moja droga ;*

    u mnie nowy rozdzial onedirection-tiara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebistyy Blog Najlepszy jaki czytałam <33
    Mam prośbę wbiłabyś też na mojego bloga http://mrs-horan.blog.pl/page/8/ ? Z góry dziękuje ; )
    ja niestety jeszcze nie mama tylu czytających : (

    OdpowiedzUsuń