niedziela, 18 listopada 2012

Liebster Award.

Dziękuję werakowalska115 z bloga one-direction-opowiadania-i-inne za tą nagrodę ^^ 

Muszę odpowiedzieć na 11 pytań, a później wybrać 11 osób które wybiorę do odpowiedzi :D  Nie można nominować bloga, który już cię nominował. 



1. Co skłoniło cię do napisania bloga? 

Do rozpoczęcia pisania o 1D skłoniło mnie chyba to, że lubię pisać. Nie jest to mój pierwszy blog, pozostałe mam o siatkarzach i jakieś stare wypociny o Bieberze XD

2. Jaki jest twój charakter?

Zależy od dnia.. Jeżeli jest głupia pogoda, mam głupi humor to jestem nie do zniesienia ( czyt. nie odzywam się, wszystko olewam.. ) ale jak jest fajnie i jestem z ziomkami, to też jestem nie do zniesienia, ale w tym pozytywnym sensie xD Pamiętam sytuację kiedy miałam jakąś fazę i kolega do mnie: " Jeżeli ty zachowujesz się TAK i nic nie bierzesz, to co by było gdybyś coś wzięła? ". Ogólnie jestem raczej miła, spontaniczna, szalona, czasem nieśmiała. 

3. Ulubiony film/książka? 

Zdecydowanie wszystkie części Harry'ego Potter'a, a z filmów które dość często oglądam, to " Pamiętnik " i jeszcze kilka innych :) + WSZYSTKIE HORRORY, np. Grave Encounters ( cudo :D ), Paranormal Acitivity - wszystkie części oraz Klątwa i Krąg ( zmory mojego dzieciństwa ).. 

4. Czego nie lubisz w ludziach?

Fałszywości. 

5. Co w sobie lubisz najbardziej?

To, że jestem ambitna i że mam silny charakter ( niektórzy tą drugą cechę odbierają jako bezczelność, no cóż.. ). Nie chodzi mi o to że jestem pewna siebie, bo wręcz przeciwnie, ale raczej chodzi o wyrażanie swojego zdania i to, że trzymam się zasady " Tak jak ty traktujesz mnie, tak ja traktuję ciebie. "

6. Słowo " One Direction " co dla ciebie oznacza? 

Od razu przed oczami staje mi obraz piątki porypanych chłopaków, których pasją jest śpiewanie. Co dla mnie oznacza to słowo? Yy.. Nazwę zespołu..? :D

7. Twoje imię? 

Liwia. 

8. Czy w twoim życiu występuje ważna osoba? Oddałabyś życie za nią? 

Tak, nawet kilka takich osób. Bez zastanowienia. 

9. Twoje plany na przyszłość?

Najpierw skończyć gimbazę xD Później technikum, a po czterech latach planuję studia w większym mieście. Albo filologia angielska albo SPA i wellness, może jakiś większy wybór będzie.. Nie wiem, do tego jeszcze długa droga :) 

10. Czy występuje taka osoba, której nie lubisz? Kim jest? 

Czy nie lubię: i tak i nie. Kim jest raczej nie będę mówić. Po prostu nie lubię przebywać w ich towarzystwie, a kiedy ich nie widzę to po prostu mi zwisają. 
Nienawidzę hejterów.

11. Najgłupsza, najdziwniejsza rzecz którą zrobiłaś? 

Łoo.. Żebym to ja mogła wymienić wszystkie, to bym się do jutra nie wyrobiła.. Najdziwniejsza to chyba wjechanie jakiemuś gościowi w krok rowerem, przez przypadek, żeby nie było! Dziwna jeszcze była sytuacja, kiedy byłam za granicą i zaczęłam flirtować z koszykarzem (!) starszym ode mnie o jakieś 10 lat. Najlepsze było to, że chyba mu się spodobałam <burak>. Ale przyszli moi starsi bracia i mnie stamtąd wzięli. Do dzisiaj im tego nie wybaczyłam.


Nie znam wielu dziewczyn z blogami o 1D, ale postaram się oznaczyć te 11 osób:


opowiadanie-one-direction-only-you

onedirectionxoxo

onedirection-tiara

we-gotta-vibe-you-cant-define

zyj-swoim-zyciem

harrystylesismydrug

nobodywillloveulikeido

onedirection-lovestory

larryisforever

onedirection-opowiadanie

onelove--onedirection


I pytania: 

1. Dlaczego zaczęłaś pisać opowiadania? 
2. Ulubiona piosenka 1D/innego zespołu,artysty? 
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
4. Jaka jesteś?
5. Które cechy charakteru lubisz w sobie najbardziej? 
6. Twoje słabe strony? 
7. Jak reagujesz na SPAM? :D 
8. Ulubiony film?
9. Byłaś już kiedyś na koncercie 1D/zamierzasz iść? 
10. Najgorszy nauczyciel? 
11. Twój ulubieniec z One Direction? :D 

Mam nadzieję że będziecie kontynuować zabawę ;)) 
Co do rozdziału, to pojawi się jutro/pojutrze.
Siema! :) 








3 komentarze:

  1. Dziękuję, że odpowiedziałaś na te pytania :) Najgłupsze rzeczy wymiatają hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli ze mam odp. na te 11 pytan?? *-*
    Jesli tak, to jak bd na kompie...xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kcem !! Te najdziwniejsze rzeczy wymiatają.ja miałam podobnie z rowerem,tyle,że wjechałam w samochód (tak,on stał.tak,na parkingu) a jego właciciel stał obok. :D

    OdpowiedzUsuń