wtorek, 29 stycznia 2013

Rozdział 17. " Może powinieneś nauczyć się ją kochać. " + The Versatile Blog.

Zostałam już któryś raz nominowana do tego typu zabawy, tym razem nie Liebster Award a The Versatile Blogger.
Każdy nominowany powinien:
- podziękować nominującemu :) u siebie na blogu 
- pokazać nagrodę Versatile u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów i poinformować o tym autorów

Dostałam nagrodę od Weroniki Kowalskiej z bloga and-little-things-1d.
1. Moim ulubionym sportem jest siatkówka, którą trenuję od kilku lat. Gram też w bilard i piłkę ręczną. Uwielbiam spędzać czas aktywnie, szczególnie kiedy energia mnie rozpiera :D
2. Włosomaniaczka bez dwóch zdań. 
3. Jestem świrusem! Dzień bez śmiechu to dzień stracony! :D 
4. Mam 3 starszych braci i za miesiąc do naszej paczki dołączy Madzia :) :D 
5. Jedyny film na którym płakałam to " Klątwa ". Ze strachu. Ale i tak uwielbiam horrory, a co.
6. Moim autorytetem sportowym jest Michał Kubiak. 
7. Nie umiem żyć bez muzyki. To jak nałóg! 

Nominacje: 
***



- Liwia, pilnuj ciasta!
- Liwia, przynieś te nowe lampki na choinkę! 
- Liwia, wyprowadź Hazzę na dwór! 
- Liwia, idź do sąsiada zapłacić za ryby! 
- Liwia, jesteś zjebusem! 
To ostatnie zdanie należało do Kacpra, no bo do kogo innego. 
Jutro Wigilia. 
Jak co roku zjeżdża się cała rodzina i będę katowana niezręcznymi pytaniami..

Pomogłam trochę mamie w kuchni, razem z tatą odgarnęłam śnieg sprzed domu i poszłam na spacer z Hazzą. Kiedy w końcu stwierdziłam, że już wszystko zrobiłam, mogłam spokojnie wejść na komputer. Jak zwykle najpierw włączyłam twittera..
Od kiedy w internecie zaczęły pojawiać się moje zdjęcia z chłopakami, przybyło mi wielu obserwatorów - ciekawe po co.. No i uzbierało się kilka spekulacji, kim mogę dla nich być. W żadnym z wariantów nie byłam ich zwyczajną przyjaciółką. 
Dzwoniliśmy, pisaliśmy i rozmawialiśmy codziennie. A kiedy byli naprawdę zajęci, zawsze mieli chwilkę żeby napisać, że mnie kochają i tęsknią. 
Zatem nie dałam rady ukryć przed nimi faktu, że mi i David'owi nie wiedzie się ostatnio najlepiej. Głównie kłócimy się o jakieś błahostki, które nie mają większego znaczenia. 
I to co właśnie zobaczyłam na twitterze, trochę mnie zdziwiło. Rozmawiałam z Harry'm wczoraj o 23 i o tej godzinie dodał wpis:

@DavidNelson Może powinieneś nauczyć się ją kochać. 

Harry wiele razy powtarzał mi, że nie pozwoli by ktoś mnie skrzywdził. Cała piątka mi to mówi.

Naszła mnie ochota, by kontynuować pisanie pamiętnika. Wyrzucić wszystko z siebie, zastanowić się.. Kiedyś mnie to uspokajało i pozwalało poukładać myśli. Może tym razem też się uda.

23 grudnia 2012, 23:23. 
Przychodzi czasem taki moment, kiedy musisz się czymś podzielić by nie siedzieć z tym samotnie. Dlatego właśnie znów zaczynam pisać. 

Wibracja oznajmiająca o przyjściu iMessage-a nie pozwoliła pisać mi dalej. Sięgnęłam po telefon leżący na komodzie.
U góry pojawił się napis Harry Styles.
- Jkgfjdfkjfhgkfdjhg. kfdjkjhfd dnfjgdfg'dlfgj 
Spojrzałam na wiadomość i zrobiłam głupią minę. O co mu chodzi? 
- Jkdsfj ksjfdafsdrf nvnxcr
- Harry..? - odpisałam po chwili. 
- Sorry, pozwoliłem Lux bawić się moim telefonem. Mam nadzieję że cię nie obudziła. Dobranoc :) 
Uśmiechnęłam się. Harry uwielbia dzieci, co za tym idzie - pozwala im na wszystko. Nawet bawić siętelefonem, z którym się przecież nie rozstaje. 
- Nie, jeszcze nie spałam. Dobranoc ;* 

~ z innej perspektywy ~

- Co się tak szczerzysz do tego telefonu, Haz? - zapytał podejrzliwie Liam. 
Loczek nawet nie usłyszał słów Payne'a. Niall wstał z fotela i zajrzał Harry'emu przez ramię. 
- Liwia! - blondas wydarł się głośno. 
Styles gwałtownie zerwał się z łóżka z niemałym zdziwieniem na twarzy. 
- No nie gadaj - zaczął Zayn, rozszerzając oczy. - Ty coś do niej.. wiesz? - zapytał, już poważny. 
Harry wziął Lux na kolana i założył jej buty. 
- Idziemy do Louis ( mama Lux ), pewnie chce położyć małą spać, jest późno.. - mruknął cicho. 
- Harry - Liam położył mu rękę na ramieniu, zatrzymując go. 
- Nam możesz powiedzieć - dodał Louis, uśmiechając się ciepło.
- Więc czujesz coś do niej, tak? - zapytał Payne, starając się nakłonić szatyna do powiedzenia prawdy. W końcu całą piątką byli najlepszymi przyjaciółmi, chcieli wiedzieć takie rzeczy.
Harry pokręcił głową, nie patrząc chłopakom w oczy.












- Nie. Chyba was coś boli - uśmiechnął się szeroko. - Też macie takie miny kiedy z nią piszecie. Zakochać się w przyjaciółce? - ponownie zaczął się śmiać. - To nie dla mnie.
Dokończył ubierać Lux i wyszedł z pokoju.

~ oczami Liwii ~

Glebnęłam się na łóżko i jęknęłam głośno. Dochodziła pierwsza w nocy, a my dopiero skończyliśmy Wigilię. 
Byłam maksymalnie zmęczona, ale dałam radę sięgnąć telefon z szafki i napisać do David'a, Niall'a, Zayn'a, Harry'ego, Liam'a, Louis'a, Maggie, Alice i kilku innych tego samego sms'a, którego po prostu podawałam dalej. 
Wesołych świąt i wszystkiego najlepszego. Kocham Cię, xx

- LIWIAAAAA! - wydarła się Bella, moja pięcioletnia kuzynka. - Wstawaaaj! 
- Która godzina? - zapytałam cicho, przecierając oczy. 
- Dziesiąta. Nudzi mi się. Chodź pooglądać ze mną bajki - wywlekła mnie z łóżka i zaprowadziła do salonu, gdzie po raz 46543 musiałam oglądać " Króla lwa ".
Położyłam się na sofie i zamknęłam oczy. Nie to, że nie lubię tej bajki, bo była i nadal jest jedną z lepszych i za każdym razem wyciska ze mnie łzy w momencie śmierci Mufasy, ale.. Ludzie, chyba już jestem na to za stara..
Ręką zaczęłam macać szafkę obok siebie póki w moje ręce nie trafił telefon mamy.
Przejrzałam wszystkie strony, tym razem na końcu zajrzałam na twittera. Jak zwykle mój wzrok musiał stanąć na ciekawym wpisie. 
Delikatne zanurzenie jeszcze nikogo nie skrzywdziło! 
Kto inny mógł to dodać, jak nie Harry? 
@Harry_Styles Dopóki nie wejdziesz głębiej, Harold. 

Kiedy po piętnastu minutach ponownie weszłam na ten wpis, miałam.. prawie dziewięć tysięcy " ulubionych "!
@LiwiaRozalska Widzę lajk posypany
@Harry_Styles a co, fejm się zgadza

Jak to się mówi: święta, święta i po świętach. 
Sylwester spędziłam z Alice, Maggie i kilkoma innymi koleżankami. Urządziłyśmy sobie party hard w domu jednej z nich. 
Nowy Rok spędziłam na leczeniu kaca, co także nie umknęło chłopakom z One Direction.
A co do chłopaków, to obecnie są w Szwajcarii. Są strasznie zapracowani. W każdym państwie spędzają tydzień, dając przy tym 5 koncertów plus sesje, wywiady.. Ale sprawia im to ogromną przyjemność, a to przecież najważniejsze. 


***

Mam nadzieję że wiecie, kim jest Lux? Jak nie to już wyjaśniam: Louis jest stylistką chłopaków z 1D i ma dziecko, które właśnie nazywa się Lux. Pewnie gdzieś wam się to obiło o uszy albo widziałyście chłopaków z małym bobasem - to właśnie ona :) 

To zdjęcie Harry'ego z małą w lewym dolnym rogu <3


Wiedziałyście, że pierwszym słowem Lux było " Harry "? :D 
A co do wpisu Harry'ego z tym " zanurzeniem " ( lol ) to było autentyczne. 
https://twitter.com/Harry_Styles/status/147101518972203008
Wiem, że nie opisywałam tych świąt ale jakoś nie chciałam przedłużać.
A w ogóle wiem że takie nudy ostatnio, ale spokojnie, JA MAM PLAN. 

9 komentarzy:

  1. Jak mogę cię zmotywowac do tego żeby rozdziały pojawiały się częściej ?:) Proszę nie patrz tylko na ilośc komentarzy :( Chce czytać twojego bloga dzień i noc...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku :) Jak czytałam twojego bloga, to uśmiałam się za wszystkie czasy :D Naprawdę jest bardzo fajny, interesujący i ciekawy. W skrócie ZAJEBISTY! Czekam na dalsze rozdziały! POzdrawiam ;)
    http://dontlettinggo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rozdział :) No jasne, że wiem kim jest Lux xd Styles się zakochał? hehe
    Po prostu rozdział jest genialny ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeeeeetny ! Czekam na next'a <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie http://onedirection-ami-lovestory.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. AWW..... Już nie mogę się doczekać NN :*
    Oni będą takimi kochanymi tatuśkami xd

    http://onedirectionxoxo.blogspot.com
    http://maybeyoullloveyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty masz plan, to my się musimy bać! ;D
    Nie no żart :)
    Rozdział świetny i nawet dobrze, że nie opisywałaś świąt, ponieważ strasznie mnie ciekawi z kim bd Liwia :)
    Mogłabyś w końcu to zdradzić ;)
    Naprawdę świetny rozdział <333
    KOCHAM TWOJEGO BLOGA ;*;*;*;*;*;*;*;*;* <33333
    Czekam na nn z niecierpliwościom ^^

    + Tak jak prosiłaś informuje o nowym rozdziale u mnie na:u:
    http://milosc-niejedno-ma-imie.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco, Jula :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero teraz trafiłam na teo bloga i bardzo tego żałuję. Czekam z niecierpliwością na następny rozdział !. To jedyne opowiadanie, przy którym idzie się pośmiac i posmucic w jednym czasie . MASZ TALENT tylko tyle moge napisac ^^.

    OdpowiedzUsuń