piątek, 18 stycznia 2013

Rozdział 15. " Dziewczynę taką jak ty bardzo trudno złapać " + Liebster Award.

Zostałam nominowana do dwóch Liebster Awards'ów więc odpowiem na kilka pytań :) 

Najpierw pytania od Kamiś z bloga myamazingdreamss.blogspot.com 

1.Jak masz na imię?
 Liwia.
2.Ile masz lat?
15, w tym roku będzie 16.
3.Jak dowiedziałaś się o One Direction?
Dowiedziałam się o nich kiedy na kwejku pojawił się obrazek z refrenem z WMYB, wpisałam na YT i wyskoczyło mi One Direction i tak od tamtego czasu sobie ich słucham :D Było to bodajże pod koniec roku 2011.
4.Czego słuchasz po za 1d?
Szczerze, to wszystkiego. Przez Drowning Pool, Nirvanę, Metallicę, SOAD, 30STM, Bullet for my Valentine, Rammstein, Marylin'a Manson'a,  rap- Peja, HuczuHucz, Pih do zwyczajnego popu jak Bruno Mars, Perachute.. Coldplay, Ed Sheeran, Ron Pope, James Morrison, Jason Walker, Gavin Degraw.. Mnóstwo, mnóstwo. Od humoru do wyboru :D
5.Grasz na jakimś instrumencie?
Na gitarze. 
6.Komu ufasz najbardziej?
Przyjaciółkom :)  
7.Masz jakieś zwierzątka?
Mam rottweilera, wabi się Niko. 
8.Miałaś jakieś blogi przed tym?
Tak, całe mnóstwo. Zaczęłam blogować w ok 2010 roku kiedy Justin Bieber zaczynał karierę, no i wiadomo, była faza. Miałam o nim jakieś 5 opowiadań, potem było kilka o siatkarzach, no i teraz mam jedno o 1D. Ale w planach mam kolejne 3, ale ciiicho. Będą trochę inne ;D
9.Kto z 1D jest twoim ulubieńcem?
Harry. Chyba podobieństwo charakterów. Z tego jak wszyscy go opisują i on sam siebie :) Już nie muszę dodawać chyba że jego głos jest niesamowity. Nie odejmuję też reszcie chłopaków, ale on jest moim faworytem i tyle, no ;x
10.Czego się boisz?
Ciemności, wysokości, robaków, klałnów.. Brr. 
11.Podoba ci się mój blog?
Pewnie że tak :) 

2 dziewczyna która mnie nominowała to Kaja Horan z bloga maybeyoullloveyourself

1. Jeżeli miała byś szansę porozmawiać z 1D przez 5 min, co byś im powiedziała?
Dużo rzeczy! Jestem straszną gadułą. Nawet jeżeli miałabym mówić o jakichś bullshitach to i tak jadaczka by mi się nie zamykała.
2. Który z chłopaków jest twoim ulubieńcem?
j/w, Harry :)
3. Skąd czerpiesz pomysły do swojej historii?
W sumie z głowy :) Jakoś tak wieczorem ( niekoniecznie, w ciągu dnia też ) sobie myślę o bzdetach i różne teksty mi wlatują do bani a wtedy przychodzi moment kiedy wpadam na pomysł co mogłoby się wiązać z tym tekstem, i tak sobie wymyślam :D
4. Jakie jest twoje marzenie?
Żebym miała jedno! Pojechać na mecz siatkówki kiedy Polska będzie grać z Brazylią, albo chociaż Jastrzębski Węgiel z Asseco Resovią ( żebym mogła z pierwszego rzędu besztać Bartmana ), żebym dostała się do dobrej szkoły, żeby moi bliscy byli zdrowi, żeby moja przyjaciółka nie musiała się przeprowadzać, żebym z moimi dwoma debilami nadal utrzymywała kontakt jeżeli pójdziemy do innych szkół ( a niewątpliwie właśnie tak będzie ).
5. Ulubiona piosenka z UAN i TMH?
Kurczaki, nie umiem wybrać jednej! :( Ale no dobra.. UAN - Taken. Mogę jej słuchać w kółko i w kółko.. TMH - tu jeszcze cięższy wybór! Loved You First / Nobody Compares <3
6.Czego słuchasz oprócz One Direction?
j/w, metal, rock, hardrock, pop :)
7. Ulubiony moment na filmikach z 1D?
Ale ze wszystkich?! Osz ty! Żeby to wybrać.. Może to być kultowe Vas happenin' by Zayn ( chociaż to jego: " You're a horrible man! " i " I'm sick of it! " też gnioty ), Harry i jego " nagie uzależnienie ", Loczek najbardziej zaangażowany z odbieranie porodu :D,  Kevin & Lou, Tommo z tym swoim: Hesitation! Wrong answer! Laughters! i ogóle z dałnowaniem :), I'm a big, fat idiot - Niall albo Liam i świetny beatbox i  " 1.2.3. hair flick ". Bardzo trudno wybrać!
8. Ulubiony film?
" Bez mojej zgody " ryczałam jak bóbr ;x
9. Gdzie byłaś za granicą?
W Hiszpanii i Szwajcarii. Prócz tego jeszcze na wakacjach byłam w górach i przy okazji " wdepnęłam " na Słowację, więc nie wiem czy to też się liczy XD

Nominowani możecie czuć się wszyscy! :D 
Nie lubię wybierać kilka blogów które zasłużyły na chwilę uwagi, bo wiele jest takich. 

A teraz zapraszam na rozdział! :D 
***

3 dni później

Połowa grudnia.
Zima rozpoczęła się na dobre. Codziennie temperatury nie wynosiły mniej niż -15 stopni, a że jestem typowym zmarzluchem, praktycznie wcale nie wychodziłam z domu. Ograniczałam się tylko do wyjść do szkoły, po południu najczęściej odwiedzali mnie chłopacy z Maggie oraz Al i robiliśmy różne rzeczy. 

- To jesteśmy umówieni na 18, tak? - zapytałam, zakładając plecak na jedno ramię. 
- Przyjdę po ciebie - David uśmiechnął się. - A teraz niestety muszę iść, sprawdziany mogą poczekać - ubrał się, a ja obserwowałam go z uśmiechem. 
- Wagary? - podniosłam brwi do góry. - No nie gadaj że mnie tu zostawisz.. 
- Ty się ucz, mała - pocałował mnie w głowę. - Do szóstej.

- Idziemy dzisiaj do kina? - zapytał Niall, kiedy siedzieliśmy obok siebie na angielskim. 
- Wiesz.. Jestem umówiona z David'em.. Ale możemy spotkać się w dziewiątkę. Co wy na to? Poznacie się - namawiałam go z uśmiechem gestykulując rękoma.
- W sumie.. Czemu nie.. Przyjdziemy koło 19, bo jeszcze mamy wywiad po południu.
Skinęłam głową i ponownie zaczęłam kreślić bazgroły na tyle zeszytu.

Dochodziła osiemnasta, a ja już ubrana czekałam na Davida.
Równo o szóstej usłyszałam dzwonek i z uśmiechem otworzyłam drzwi.

Zgodnie z umową poszliśmy do kina. Wybraliśmy " Na własne ryzyko ", komedia romantyczna ( ku uciesze Harry'ego, który lekko mówiąc za horrorami nie przepada ).
Zajęliśmy miejsca po środku sali. Obok mnie z prawej strony siedział David, z lewej- Harry.
Początek filmu zupełnie przegapiłam. Nie mogłam ogarnąć swoich myśli, których z każdą chwilą przybywało coraz więcej, kiedy kątem oka dostrzegałam ukradkowe spojrzenia obu przyjaciół w moim kierunku.
Doskonale zdawałam sobie sprawę, że Hazzę traktuję zupełnie inaczej aniżeli na przykład Liam'a. Z Daddy'ego zawsze się śmieję, jeżeli ma zły dzień, to jest od idealnym dla mnie na wkurzanie go.. A co z Harry'm? Wręcz przeciwnie. Nienawidzę widzieć kiedy jest smutny, a tym bardziej już go wtedy nie wkurzam. Uwielbiam kiedy się do mnie uśmiecha, charakterystycznie trzęsąc głową i zaczesując dłonią włosy na jedną stronę, kiedy mówi moje imię, kiedy coś opowiada a ja bezkarnie, bez żadnych podejrzeń mogę się w niego wpatrywać, uważnie studiując jego oczy, które każdego dnia mają inny kolor.
Czy to było w porządku? Nie sądzę.. 
A David? Znamy się sześć lat. Po zaprzyjaźnieniu się z Niall'em, straciłam z nim kontakt na dwa miesiące. Zawsze był dla mnie jak starszy brat, któremu w każdej chwili mogę się zwierzyć. Nawet kiedy dzwoniłam do niego w nocy będąc sama w domu, że się boję, po trzech minutach trzymając mnie za rękę sprawdzał każdy kąt. Taki przyjaciel to naprawdę niesamowita sprawa.
~ oczami Harry'ego ~
Czy on musi się tak gapić na Liwię?
Zacisnąłem szczękę, starając się skupić na filmie. Jednak na nic się to nie zdało, bo cały czas kątem oka obserwowałem bruneta, którego wzrok odwracał się od ekranu i przenosił na szatynkę.
Czy to źle, że chcę dla niej jak najlepiej? A wyznanie dziewczynie miłości 3 dni przed wyjazdem na kilka miesięcy chyba nie jest najlepszym rozwiązaniem..
Może kiedy wrócę..
Ale jaką mogę mieć pewność, że ona będzie czekać? Żadnej. Tym bardziej, że o niczym nie wie.
Jesteś beznadziejny, Styles.
Nie dołuj mnie..
Jesteś beznadziejny, przez ogromne B. Może w końcu powinieneś zacząć walczyć o swoje szczęście? 
Ale to są cztery miesiące! Nie chcę ograniczać Liwii.. A w ogóle jaką mam pewność że nic nie czuje do tego David'a?
Żadnej. Dlatego tak mnie to kręci.. Zrób to, co uważasz za stosowne. A że to ja jestem twoją podświadomością, to mną najbardziej będziesz się kierował. To jak, wchodzisz w to z dobrej woli czy ma cię najść zajebista ochota wykrzyczenia na całą salę kinową że jesteś żałosnym kretynem?
Powiedz coś mądrego.. Jestem tak zdesperowany, że aż chyba cię posłucham.
Ha ha, wreszcie! Zrobimy tak.. 

~ oczami Liwii ~
Szczerze, film był do dupy. Ale przemilczałam tą sprawę bo widziałam, że reszcie się spodobał. 
Wyszliśmy z kina na świeże powietrze. Było cholernie zimno! 
David chyba zauważył jak się trzęsę, bo natychmiast objął mnie ramieniem. Uśmiechnęłam się do niego i spojrzałam na resztę przyjaciół.
- To jak, co teraz robimy? - zapytał Zayn, chuchając na dłoń Maggie, która jak zwykle nie wzięła rękawiczek. 
- Jestem głodny.. - wyjęczał Niall, obejmując Alice od tyłu. 
- No ja też bym coś zjadł - wyszczerzył się Lou. 
- To może pizza? Tu za rogiem mają świetną - odezwał się Liam, wskazując głową w stronę rynku.
Przytaknęliśmy ochoczo. 
Szłam z David'em na przedzie całej paczki. Brunet włożył rękę do kieszeni mojej kurtki i chwycił mnie za rękę, próbując sprawić, by było mi cieplej. 
- Jak już tak sobie idziemy, to może pobawimy się w berka? - zapytałam, podnosząc głowę w górę by spojrzeć na twarz przyjaciela. 
- Nie - odpowiedział, wolną ręką odgarniając grzywkę z mojej  twarzy.
- Czemu? - zmarszczyłam brwi. 
- Bo dziewczynę taką jak ty bardzo trudno złapać - zaśmiałam się głośno tak jak David, niewątpliwie zwracając na siebie uwagę. 
- Jezu, skąd ty masz te teksty? Wujek google podpowiadał? - ciągle się śmiałam. Idące za nami towarzystwo słyszało całą konwersację, przez co też mieli powody do uśmiechu.

- Jakie piwo? - zapytał Louis, patrząc na nas pytająco.
- Żurawinowe - powiedziała Maggie równo z Liam'em.
- Jabłkowe - odrzekła Alice, pisząc sms-a.
- Zwykłe - dorzucił swoje Zayn.
- Nieważne jaki smak, ważne żeby nie sponiewierało! - wykrzyknął szczęśliwy Horan, a wszyscy przy naszym stoliku dosłownie padli na glebę.






***

No, taki do kitu ale ważne że jest chociaż coś xD 
Za miesiąc mam bal gimnazjalny, latam za sukienką jak potłuczona. Także tego. 
Kiedy macie ferie? Mi został jeszcze cały tydzień :P
Do następnego :****
OMG tak bardzo to kocham:
obrazek zapożyczony :)

 

8 komentarzy:

  1. Świetny rozdział :) Bardzo mi się podoba ;p Ja już mam ferie :) To znaczy, pozostał mi jeszcze tydzień xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww... a co z Horan'kiem?? O,o
    Już nie mogę się doczekać NN :P
    Mi też został jeszcze tydzień nauki, a później... Londyn!! :)

    NN--->http://onedirectionxoxo.blogspot.com
    http://maybeyoullloveyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten film- "Bez Mojej Zgody"!!!!! Też ryczałam ;(
    A co rozdziału to świetny jest!
    Już następny chcę! :P
    Jeszcze tydzień ferii został :/
    No cóż zapraszam do mnie myamazingdreamss.blogspot.com
    Kocham i życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. niech on jej kuźwa powie, że ją kocha xd
    genialnyy ;D
    Ty przynajmniej masz ferie, a ja muszę zapierdalać do szkoły ;<

    http://we-gotta-vibe-you-cant-define.blogspot.com/ <----- nowy rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://we-gotta-vibe-you-cant-define.blogspot.com

      zapraszam na ostatni rozdział ; )

      Usuń
  5. Ja nie wiem, jak ty to robisz, że tak świetnie Ci wychodzi ;>
    Rozdział cudowny, jak wszystkie z resztą C:
    Ten blog to świetne lekarstwo na doła, człowiek uśmiecha się sam do siebie gdy czyta co piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu rozdziały nie pojawiąją się już tak czesto??:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuper . Świetnyy rozdział ! :).
    Niech Harry jej powie, że ją kocha ! xox

    Czekam na next'a ! :D
    Anne ♥ xoxox

    OdpowiedzUsuń